יום רביעי, 26.01.2022 שעה 06:16

המסוורת' משתף אתכם באימון שריפת השומנים שלו

השחקן האוסטרלי המפוסל, שמגלם את ת'ור, שיתף את 53 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם באימון כנגד משקל גוף שניתן לבצע בכל מקום. קל זה לא הולך להיות

2 תגובות |
להיראות כמו כריס המסוורת' (אינסטגרם)
להיראות כמו כריס המסוורת' (אינסטגרם)

אם היו שואלים אתכם לפני מספר ימים מה הייתם מאחלים לעצמכם לקראת שנת 2022, ייתכן וחלקכם הייתם משיבים: “להיות כריס המסוורת”, ולא הייתה בכך כל הפתעה…

השחקן האוסטרלי הוא אחד מהשמות החמים ביותר בקולנוע העולמי, כאשר מעבר לכיכובו במרבית הסרטים של היקום הקולנועי של מארוול כת’ור, הוא גם כיכב בסרט “טיילר רייק: חילוץ” אשר זכה ל-100 מיליון צפיות בחודש הראשון להשקתו בנטפליקס (יהיה גם סרט המשך בקרוב), וגם ניסה את כוחו בקומדיות דוגמת “חופשה בהפרעה”, “מכסחות השדים” ו”גברים בשחור 3”.

בעוד שניתן להתווכח על כישורי המשחק של המסוורת’, יהיה זה קשה מאוד לערער על מצבו הפיזי של השחקן, אשר מציג לאורך כל השנים האחרונות גוף שכולנו היינו יכולים רק לחלום עליו – שילוב של מסת שריר ברמה המדויקת (לא רק חטוב, ובמקביל גם לא באדי בילדר) ושל אחוז שומן נמוך יחסית. בקיצור, חלום.

בשביל לשמור על גוף ברמה הזאת, המסוורת’ מקפיד על שגרת אימונים מוקפדת לצד תזונה המתאימה לאימוניו, כאשר 53 מיליון העוקבים שלו באינטסגרם יכולים לעקוב כל העת אחרי אימוניו, בין אם הוא בתקופת העלאת מסת שריר ובין אם הוא בתקופה של שמירה על הקיים.

לאחר שבעבר הצגנו לכם מספר תוכניות אימון אותם שיתף השחקן האוסטרלי, הפעם אנו משתפים אתכם באימון אשר זמין לכולם ואינו דורש כל ציוד: אימון שריפת השומנים כנגד משקל גוף, אותו המסוורת’ פרסם לאחרונה בעמוד האינסטגרם שלו (זכה עד כד ליותר מ-1.2 מיליון לייקים ולכ-12 מיליון צפיות).

האימון כולל שני סבבים עם מנוחה של דקה ביניהם, של  10 תרגילים באורך של 40 שניות כל אחד, עם מנוחה של 20 שניות בין תרגיל לתרגיל. במידה ושמות התרגילים לא אומרים לכם דבר, כמובן שאתם יכולים לצפות מעלה בווידאו האינסטגרם של המסוורת’ ולקבל הדמייה בזמן אמת.

אימון שריפת השומנים של המסוורת

Bear crawl x 40 secs
Switches x 40 secs
Tricep push-up x 40 secs
Flutter kicks x 40 secs
Prisoner squat x 40 secs
Mountain climbers to elbow x 40 secs
Burpees x 40 secs
Butterfly sit-ups x 40 secs
Sit thrus x 40 secs
Plank jack push-up x 40 secs 

*יש לבצע זאת כאמור פעמיים עם מנוחה של דקה בין סבב לסבב. כלל האימון ייקח לכם כ-21 דקות

שימו לב – כל האמור בכתבה זו הנו להעשרה בלבד. בטרם אתם בוחרים בתוכנית אימונים או בתזונה כזו או אחרת, עליכם להיוועץ בדמות מוסמכת אשר תתאים את האימון שלכם למצבכם הבריאותי ולכושרכם הנוכחי.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור בריאות וכושר באתר. מאמן כדורסל בהכשרתו, מדריך חדר כושר ומאמן TRX מוסמך.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןמה קרה לשאקיל אחרי ששתה קפה עצמתי במיוחד
שאקיל שתה קפה חזק נורא ואז קרה הדבר הבא
נגןזה ההרכב המפחיד של ניוקאסל בעונה הבאה?
זה ההרכב המפחיד של ניוקאסל בעונה הבאה?
נגןשיא: דומינו דגני הבוקר הכי ארוך אי פעם!
שיא: דומינו דגני הבוקר הכי ארוך אי פעם!
נגןקורל מגזימה עם הקישוטים: סרג'י חוגג 30
קורל מגזימה עם הקישוטים: סרג'י חוגג 30