יום רביעי, 29.05.2024 שעה 11:53
ג'ף קבאליר עם תרגיל מומלץ לשרירי החזה (צילום מסך)

אז גם אתם רוצים קו מפריד בין שני צדיי החזה?

מומחה הכושר האמריקאי ג'ף קבאליר מבקש מכם להפסיק להאשים את הגנטיקה ולהתחיל להתאמן כמו שצריך. אז מהן שתי העצות המרכזיות שלו עבורכם לחדר הכושר?

הכול קל יותר עם האפליקציה (Bing Image Creator)

האפליקציה שתעזור לכם להיכנס לכושר לפני הקיץ

מתקשים להתמיד באורח חיים בריא? אפליקציית כללית active תקבע לכם יעדים אישים, תעקוב אחר ההתקדמות שלכם ואף תצ'פר אתכם במתנות. בשיתוף כללית

זולה (אינסטגרם)

ככה זוכים בליגת האלופות? מצבו הגופני של זולה

ברשת רצות תמונות של בלם דורטמונד מהאימונים כשבועיים לפני גמר הצ'מפיונס נגד ריאל מדריד. מי ששיחק 21 דק' בגומלין נגד פ.ס.ז' עלה משמעותית במשקל

ארנולד. האליל של חדרי הכושר (אינסטגרם)

הוארך בעוד חצי שנה: פטור ממדריך בחדר כושר

ועדת החינוך, התרבות והספורט בראשות ח"כ יוסף טייב אישרה את הארכת הוראת השעה שניתנה בתקופת הקורונה, טייב: "אין כוונה להאריך אותה פעם נוספת"

לא צריך חדר כושר כדי לאמן את היד האחורית (Bing Image Creator)

כך תאמנו את היד האחורית שלכם גם ללא המכון

גם כנגד משקל גוף ניתן למצוא שלושה תרגילים נהדרים עבור היד האחורית, אותם תוכלו לבצע בכל זמן ובכל מקום. אז מספיק עם התירוצים: צאו לפארק להתאמן

שריר היד הקדמית בפרונט (Dollar Gill on Unsplash) (מערכת ONE)

זה האימון הנכון עבור שריר היד הקדמית שלכם

גם אתם מרגישים שהזרועות שלכם אינן נפוחות כמו שהייתם רוצים? מומחה הכושר, ג'רמי אית'ר, מסביר כיצד לזהות את החלק הפחות מפותח, ומה לעשות בנידון

גם לגוף כזה יש פיתרון (Bing Image Creator)

גם לכם נמאס מגוף רזה עם שומן באזור הבטן?

אם גם לכם יש גוף מסוג Skinny Fat ובא לכם להוסיף מעט מסת שריר ולהיפטר מהבטן, הסרטון של מומחה הכושר ג'ף קבאליר הוא בדיוק בשבילכם. צפו בסרטון

עובדים על היד האחורית (Bing Image Creator)

כך תתרגטו כל אחד מהראשים של היד האחורית

השריר התלת ראשי הוא האחראי העיקרי לנפח של הזרועות והוא מורכב משלושה ראשים. מומחה הכושר ג'ף קבאליר מסביר כיצד ניתן לתרגט כל אחד מהם בנפרד

זה תרגיל החזה שהכי מתאים לכם? (Anastase Maragos)

אז מה התרגיל לשריר החזה שהכי מתאים לכם?

שריר החזה הוא אחד מהשרירים הגדולים ביותר בגוף, והתרגילים בהקשרו במכון הם רבים ומגוונים. אלו היתרונות והחסרונות של חמישה תרגילים פופולאריים

תעשו כפיפות בטן כמו שצריך (pixabay)

המחקר ששינה הכול: ניתן לשרוף שומן באזור הבטן?

עד היום סיפרו לכם שלא ניתן לשרוף שומן במקום ספציפי, אך מומחה הכושר ג'רמי אית'ר מציג מחקר שתוצאותיו פשוט מדהימות. אז איך עושים זאת כמו נכון?

אז לאכול או לאכול לפני אימון? (Bing Image Creator)

האם כדאי לדלג על ארוחת בוקר טרם האימון?

מגזין הבריאות האמריקאי הפופולרי Men'sHealth בחן לעומק את הנושא, והמסקנה היא שהדבר תלוי במטרת האימון שלכם. אז למי זה מתאים ולמי קצת פחות?

אתם לא חייבים להעמיס (Bing Image Creator)

Bulking היא הדרך הטובה ביותר להעלות מסה?

תזונת יתר היא תזונה המתאימה יותר למתאמנים מתחילים או לכאלו אשר סובלים מעודף משקל, אך אפשר גם אחרת. וגם: בשורה מפתיעה עבור מתאמנים וותיקים

חדשות נוספות«